Wolf Simulator: RPG Survival Animal Battle
Wolf Simulator is een geweldig spel met spectaculaire jachten en alfagevechten. Word een wilde wolf, vecht voor nieuwe gebieden zodat de wilde wereld weet wie een echte alfa is.
Je kunt ook je pups laten groeien, waardoor je op grote en woeste dieren kunt jagen, zoals beren en zelfs tijgers! Aan de andere kant kun je gewoon talloze prachtige locaties verkennen met je jongens, als ze eenmaal volwassen zijn.
Hoe meer je jaagt, hoe meer krachten je krijgt. Upgrade je wolf tijdens het spelen om je game-ervaring nog spectaculairder en leuker te maken.