WolfFang 空牙2001 SkullFang 空牙外伝 Saturn Tribute Boosted
Als lid van het Rohga-team bestuurt de speler een robotwapen, bekend als 'Gepantserde Cavalerie', en trekt ten strijde.
Combineer drie delen—'Lichaam (subwapen)', 'Armen (nabijheidsaanval)', en 'Benen (mobiliteit)'—om je eigen aangepaste machine te bouwen.
De Saturn-versie bevat exclusieve karakters, nieuwe acties en een boss rush-modus. Daag het slagveld zo vaak uit als je wilt!
Als lid van het Gaiga-team bestuurt de speler een straaljager en gaat op weg om vijandelijke wapens te onderscheppen die de verdedigingslinie naderen.
Kies uit vier piloten, elk met verschillende speciale vaardigheden, en vier straaljagers met uiteenlopende prestaties.
De Saturn-versie bevat exclusieve extra bazen, extra vliegtuigen en een testmodus.
Naast de originele arcadeversie en de gearrangeerde BGM van de Saturn-versie, bevat deze uitgave nieuw gecreëerde 'Boosted'-arrangementen. Speel het spel met je favoriete soundtrack.