Wonder Boy Collection
Een zorgvuldig samengestelde collectie van essentiële Wonder Boy-releases - met vier SEGA-meesterwerken uit het gouden tijdperk van platformers. Dit kwartet van bejubelde games brengt voor elk wat wils met hun mix van klassieke platforming en actie-RPG gameplay.
Of je nu een fan van de serie bent of een nieuwkomer die een gamelegende wil ervaren, de Wonder Boy-collectie heeft het perfecte Wonder Boy-pakket!