Woodle Tree Adventures is een klassieke platformer met een herkenbare en unieke stijl! Samen met nieuwe interessante ideeën vind je alle klassieke elementen uit games van de jaren 90 hierin terug.
Een reis rond de wereld maken is verfrissend en bevredigend. Als je even wilt ontspannen is dit de beste manier, want de soundtrack en tekenstijl geven een rustgevende sfeer aan de game. Ook al ben je geen fan van het genre, Woodle Tree Adventure zal je meenemen in een aangename en prachtige wereld.