INTERPLANETAIRE OORLOGSVOERING
In Worbital vecht je in een oorlog in de ruimte in real-time door gebruik te maken van de zwaartekracht.
Planeten worden opgeblazen en sleuren misschien andere planeten met zich mee. Maar dan ontploft de zon. En dan kan het feest pas echt beginnen.