Word Forward is het woordpuzzelspel waarbij elke keuze ertoe doet.
Kun jij alle letters in het 5x5-raster gebruiken om woorden te laten verdwijnen en het bord leeg te maken? In Word Forward gaat het niet over de langste of de slimste woorden maken. Het gaat over een op schaken lijkende strategie te gebruiken om elke tegel leeg te maken en in 500 puzzels de overwinning te behalen. Je moet je verstand en slimheid gebruiken - Word Forward is een hersenkraker die je echt aan het denken zal zetten!