Word Search by POWGI
Word Search by POWGI bezorgt jou - en je vrienden - urenlang puzzelplezier met meer dan 300 puzzels!
Je kunt uiteraard ook in je eentje de puzzels oplossen. Maak je keuze uit 27 verschillende puzzelcategorieën en gebruik de touchscreenbediening voor een heerlijk ontspannende ervaring.
POWGI's woordzoekpuzzels zijn handgemaakt door experts. Geniet eindeloos van woorden in elke richting!