Mysterieuze levels
World of Goo is een puzzelgame die meerdere prijzen heeft gewonnen en geheel gecreëerd is door een team van twee. Sleep levende, kronkelende, pratende klodders slijm om structuren, bruggen, kanonskogels, zeppelins en gigantische tongen te bouwen. De miljoenen slijmballen die in de prachtige World of Goo leven zijn nieuwsgierig om te verkennen - maar ze weten niet dat ze in een game zitten, of dat ze erg lekker zijn.
Elk level is vreemd en gevaarlijk mooi, en introduceert nieuwe puzzels, gebieden en de wezens die erin leven.
Onderweg komen onontdekte nieuwe soorten slijmballen, elk met unieke vaardigheden, samen om te glibberen door onwillige verhalen vol ontdekkingen, liefde, complotten, schoonheid, elektrische kracht en de derde dimensie.