Would you like to run an idol cafe?
Yokoyama Naoya is in deze visuele roman een doodgewone jongen, maar dat was niet altijd het geval.
Nadat hij is afgewezen door de universiteit zet Naoya zijn opleiding op een laag pitje en gaat hij aan de slag in een pittoresk café aan zee. Daar ontmoet hij twee leuke serveersters en raakt hij tot zijn eigen verrassing nauw betrokken bij hun levens.
Kies je voor Naoya’s jeugdvriendin Ichigo, de bazige Mayuki of toch voor de mysterieuze en spirituele Kuu?