Als Naoya Yokoyama erachter komt dat zijn geliefde Seaside Café op de rand van de financiële afgrond staat, helpt hij zijn schattige vrienden Ichigo, Mayuki en Kuu om een popgroep te vormen die het café kan promoten.
Hun popgroep heet Sweet Shoreline en hun eerste muziekvideo gaat meteen viral. Vanwege hun plotselinge populariteit wordt de groep uitgenodigd voor een idolencompetitie in Tokio. Zullen de meiden winnen, of zullen hun rivalen Honey Devil ze verslaan?