Speel als Tara (zij/haar), die net naar een pittoresk en rustiek eiland is verhuisd om haar oma te helpen op de boerderij. Maak kennis met een onvergetelijke cast van volledig ingesproken personages met meeslepende levensverhalen en begin nieuwe vriendschappen, misschien zelfs relaties!
Geniet van een oprecht en emotioneel verhaal waarin landbouw en hekserij samenkomen met persoonlijke ontwikkeling terwijl Tara zichzelf vindt en het dorp verenigt.
De personages in Wylde Flowers worden tot leven gebracht met een cast van stemacteurs, waaronder BAFTA-winnaars, met meer dan 18 uur aan volledig ingesproken tekst.
Van de smid van het dorp, Natalia (zij/haar) tot de eigenaar van het eetcafé, Sophia (zij/haar); elk personage in Fairhaven wacht op je met een uitgebreid levensverhaal. Je zult zo van ze houden of zelfs verliefd op ze worden.
Zeven inwoners van Fairhaven zijn beschikbaar om versierd te worden en een relatie mee te beginnen. Van Kim (hen/hun), de plaatselijke slager, tot Amira (zij/haar), een dokter die graag flirt.
Ontwikkel zowel je huiselijke als je magische vaardigheden door te koken, vissen, kweken, dieren te verzorgen, spreuken te ontwikkelen en brouwsels te maken.