Xuan Yuan Sword 7
Xuan Yuan Sword 7 is een actie-RPG met hectische realtime-gevechten, een spetterende 3D-presentatie en een uitgebreide verhaallijn. Het is een ode aan het landschap, de beschaving en de cultuur van het oude China, doortrokken met de mystiek van zijn legendes in sterk contrast met anachronistische technologische ontwerpen. Het is een wereld die tegelijk bekend en mysterieus is, eentje van zowel wetenschap als spiritualiteit, die wacht om ontdekt te worden.
Kruip in de huid van de kalme, betrouwbare zwaardvechter Taishi Zhao, die vecht om zijn familie te beschermen en de waarheid te achterhalen over een plaag die heel China bedreigt. Xuan Yuan Sword 7 biedt een verhaal dat geworteld is in de geschiedenis en mythologie van het oude China, beide verbeeldt in één fantasievol en chaotische rijk onder bewind van een nieuwe Xin-dynastie.
Tegen het einde van de westelijke Han-heerschappij heeft de machtige premier van China de keizer vervangen en belooft hij een periode van vrede en voorspoed. Maar tien jaar later blijkt die belofte nooit te zijn ingelost. In plaats daarvan heeft een decennium van oorlog en honger China in puin gelegd. De redding lijkt in handen te liggen van een Mohist-zwaardvechter die een fabelachtig artefact genaamd de Elysium Scroll in zijn bezit krijgt. Kunnen de op wetenschap gerichte Mohisten hun voormalige glorie herstellen, of zullen ze vervagen tot een passage in de geschiedenisboeken?