Twee bekroonde role-playing games komen samen in één epische bundel. Oost en West bundelen hun krachten in de turn-based RPG-klassieker Xuan Yuan Sword: Mists Beyond the Mountains. Fascinerende real-time gevechten met een rijk filmisch verhaal wachten op je in de 3D-actie-RPG Xuan Yuan Sword 7.