En flydende ikke-platform
I dette eksperimentelle platformspil har vi fjernet genrens mest grundlæggende byggesten: Platformene.
Med et dynamisk, reaktivt og smukt sammensat soundtrack får du en ny melodi for hver bevægelse, du laver.
Den håndtegnede kunststil vækker minder om alle de tankeløse tegninger, du nogensinde har lavet i kanten af dine skolebøger.