Yoku is aangekomen op Mokumana en hij is klaar voor een luizenleventje, lekker bakken in de zon en pakjes bezorgen in een tropisch paradijs!
Een oeroude eilandgod zit echter gevangen in een rusteloze slaap en Yoku moet nu het eiland doorkruisen met een unieke mix van flipperkasttechniek, platforms en verkenning in een open wereld in een fantastisch avontuur om hulpbehoevenden te helpen!
Gebruik een unieke mix van flipperkasttechniek, platforms en open-wereldverkenning om de geheimen van Mokumana Island te ontrafelen, de bewoners te helpen, oeroude goden te wekken en nog veel meer in dit nieuwe tropische avontuur!
Naast zijn unieke flipperkast- en platformspeelstijl biedt Yoku's Island Express non-lineaire gameplay die je de vrijheid geeft om je eigen pad te kiezen in meerdere missiereeksen.
Help de vriendelijke bewoners en verdien geweldige nieuwe power-ups! Zuig explosieve slakken op en maak slaperige dorpelingen wakker met de Noisemaker!
Maak kennis met een cast van onvergetelijke personages in meerdere verhaallijnen, terwijl je de diepste geheimen van het eiland ontdekt. En misschien kun je ook het postkantoor herbouwen!
Maak je klaar om de strijd aan te gaan met enorme eindbazen met Yoku's betrouwbare bal om de genadeklap te 'bezorgen'.