Yum Yum Line
Fantastisch speelplezier voor alle leeftijden. Plaats 5 tegels van dezelfde kleur naast elkaar om lijnen te wissen, om ervoor te zorgen dat je niet vast komt te zitten. Met eindeloze herspeelbaarheid en een lokale multiplayermodus biedt Yum Yum Line jou de kans om zelfstanding te spelen of samen met een vriend op hetzelfde scherm.