Z World Zombie Death War is de ultieme 2D-game voor het overleven van zombies.
Gevangen in het midden van een epische zombie-uitbraak in een onbekende stad, is je enige gedachte: overleef!
De game is verdeeld in vier niveaus, waarbij de eerste drie niveaus intense gevechten bevatten tegen hordes zombies.
In het vierde niveau bereikt de speler eindelijk de metro en moet hij op zoek naar een trein om de stad te ontvluchten.