Vind het ultieme geluk in Zen Bound 2, de unieke en rustgevende indiegame! Dit is je kans om even rust te vinden, je gedachten los te laten en je te concentreren op uitdagende, niet-stressvolle puzzels.
Het doel van de game is om houten beelden in te kleuren door ze in te wikkelen met touw. Je doet dit door de Joy-Con te draaien alsof deze het beeld op het scherm is. Het is een simpele opdracht die verrassend uitdagend is.
Zen Bound 2 biedt je een rustgevende en meditatieve ervaring met mooie visuals. De game bevat ook een meeslepende soundtrack die is gemaakt door de elektronische artiest 'Ghost Monkey'.