Zeroptian Invasion is gebaseerd op oude arcadeschietgame met toevoeging van wat moderne extra's en verbluffende pixelart.
De game wordt steeds moeilijker en bevat een chiptune soundtrack. De Zeroptische dreiging houdt zichzelf niet tegen, dus doe er wat aan!