Volg Catherine de kat op haar zoektocht naar de verloren papyrusrollen der astrologie. Leer meer over haar baan als de assistente van een heks, die zorgt voor een goede sfeer op deze aarde!
Catherine laat het wiel van sterrenbeelden zien en vertelt wat de eigenschappen zijn van elk sterrenbeeld. Je kunt ook meer leren over het sterrenbeeld van jouw kat!