Zombie Night Terror
Bereid je voor op de meest opwindende nacht van je leven! Er is iets raars gebeurd en mensen veranderen overal in bloeddorstige lijken. Maar weet je wie het brein achter dit hongerige ondode leger is? JIJ! Dus verspreid deze pandemie om de mensheid op deze planeet te vernietigen. De enige manier om de zombie-apocalyps te overleven, is de apocalyps te zijn!
Bloed, tranen, gekreun, lelijke lachjes en zeer veel puzzels die je hersenen op de proef zullen stellen... Dit is Zombie Night Terror!
Voer een zombieleger aan: jij bent het brein, zij zijn de spieren. Je zombieleger gehoorzaamt je bevelen zonder gevaar voor een staking of klachten. Aan de andere kant kun je geen boeiende gesprekken meer hebben over films of interessante boeken!
Uniek mutatiesysteem: het is geweldig om een leger dodelijke zombies te hebben. Een leger gemuteerde zombies hebben is nog veel beter! Gebruik ons mutatiesysteem om de verdediging van de vijand te doorbreken door krachtige, nieuwe soorten zombies te maken. Elke soort heeft zijn unieke kracht en vaardigheden die je kunnen helpen verschillende situaties te overwinnen.
Combosysteem: omdat je dacht dat mutaties de enige manier waren om de jacht naar vlees gemakkelijker te maken, hebben we de boel een beetje aangepast, zodat je kunt zien waar je vijanden (letterlijk) van gemaakt zijn. Laten we die vervelende mensen eens zien hoe we plezier kunnen maken!