De meeste wezens hebben de Grote Verandering niet overleefd. De weinige overlevenden vielen in de directe nasleep al snel ten prooi aan allerlei roofdieren. Maar een paar gelukkigen slaagden er ook gedurende deze periode in om te overleven, zich aan te passen, te gedijen, te evolueren. Zombillie was zo'n schepsel.
Zombillie leidde een comfortabel leven in zijn eenvoudige grot. Daarin ging hij op jacht naar vlees, en terwijl hij jaagde, werd hij langer en langer. Alles ging redelijk goed voor Zombillie, maar er was één probleem: Zombillie had niet genoeg vlees!
Help Zombillie om de legendarische vleesboerderij te bereiken! Er wacht je een lange weg: 90 complexe levels vol puzzels en valstrikken. Dus kom in de benen ​​- alle 100 stuks - en stil je honger!