Zumba Marble Blast is het ultieme knikkerschietspel dat puzzeloplossende vaardigheden combineert met snelle actie. Elk niveau biedt een unieke puzzellay-out gevuld met kleurrijke knikkers die je vakkundig moet schieten om ze te matchen en te wissen. De game is eenvoudig te leren, maar moeilijk te beheersen en biedt eindeloze uren aan boeiende gameplay.
Of je nu op zoek bent naar een korte pauze of een langdurig puzzelavontuur, de diverse niveaus van Zumba Marble Blast zullen je vermaken.