pixelBOT EXTREME!
Speel als de raketaangedreven pixelBOT terwijl je schiet, vliegt en je een weg baant door 25 handgemaakte levels terwijl je lichtbollen, wapens verzamelt en extreme uitdagingsniveaus ontgrendelt.