realMyst: Masterpiece Edition
Het is 25 jaar geleden dat Myst jouw wereld werd. Deze onlangs vernieuwde en opnieuw opgebouwde versie is alles wat je leuk vond aan Myst, maar nu ben je vrij om deze vreemde wereld op je eigen manier te onderzoeken. Je kunt overal verkennen. Kies je eigen pad door het bos op Myst Island en zoek beschutting tegen het onweer in Stoneship Age. Of je Myst Island nu voor het eerst bezoekt of al jaren het eiland verkent, er is nooit een betere reden geweest om de surrealistische tijden van realMyst jouw wereld te laten worden.