1-2-Switch
Maak de Joy-Con-controllers los van het systeem, geef er een aan je tegenstander en spelen maar!
Iedereen kan 1-2-Switch spelen! Kijk je tegenstander in de ogen en ontdek de vele functies van de Joy-Con, zoals de HD-trilfunctie en de geavanceerde bewegingsbesturing.
Het voelt alsof er knikkers in de Joy-Con zitten! Door de Joy-Con langzaam te kantelen kun je voelen hoeveel knikkers erdoorheen rollen.
Je voelt de frisdrank echt bruisen! Als je te hard schud, knalt de kurk eruit. Geef snel de Joy-Con door, zodat het bij de volgende persoon gebeurt!
Houd de infrarood-bewegingscamera van de rechter-Joy-Con dicht bij je mond. Smullen maar! Hoe sneller je kauwt, hoe beter!
Er zijn nog veel meer games die gebruikmaken van de nieuwe functies van de Joy-Con! Je kunt er meer zien op de officiële website van 1-2-Switch.