Ontdek de waarheid en waag je aan een 2D zijwaarts scrollend avontuur met waanzinnige vormgeving en fantastische werelden. Vecht tegen de monsters in snelle top-down gevechten. Pas de Sentinels aan met allerlei soorten mechsuit-wapens en ga het gevecht aan om de mensheid te redden!