AeternoBlade II
Speel als drie unieke personages, waaronder de terugkerende heldin Freyja en de nieuwkomers Felix en Bernard, die in een wanhopige strijd tegen de vernietiging van de Dark Abyss door dimensies heen reizen. De kracht van de AeternoBlade moet worden teruggebracht, anders zal de werkelijkheid zoals zij die kennen volledig instorten.
Manipuleer de tijd, elimineer vijanden en overwin alle obstakels. Gebruik technieken als Time Stop, Warp en Reversal om machtige eindbazen te slim af te zijn en creatieve puzzels op te lossen.
Verbeter je personage met meer dan 100 te gebruiken relieken die je vaardigheden versterken. Verhoog je gezondheid, kritieke slagen of kracht en speel nog meer vrij met nieuwe missies.