Belangrijkste kenmerken
Afterimage is een met de hand getekend 2D-actieavontuur met snelle gevechten, tal van personagebuilds, niet-lineaire levels en boeiende verhaallijnen in de puinhopen van een verwoeste fantasywereld. Jaren nadat de verschikkelijke catastrofe bijna een eind maakte aan de menselijke beschaving, ontwaakt een meisje genaamd Renee zonder geheugen in de vervallen hoofdstad. Om haar verloren herinneringen terug te krijgen en haar mentor te redden, gaat ze op reis, waarbij ze op onverklaarbare wijze een reeks gebeurtenissen in gang zet die het lot van de nieuwe wereld zal bepalen.