Ontdek een nooit eerder verteld misdaadverhaal uit de mysterieuze jeugd van de beroemde detective Hercule Poirot.
Poirot is op het juiste moment op de juiste plek en begint direct te onderzoeken. Welke begraven geheimen en dodelijke rivaliteiten zal hij onthullen?