Ga voor een succesvolle racecarrière!
All-Star Fruit Racing voert spelers naar levendige werelden vol ongelooflijke actie: drift door lusvormige bochten, maak grandioze sprongen en trotseer de zwaartekracht op fantastische circuits in een brisante, kleurrijke racegame vol kampioenschappen, spelstanden en prachtige uitzichten!
Noem je jezelf de kampioen der kampioenen? De reis is pas begonnen! Maak eigen kampioenschappen aan en kies uit drie verschillende moeilijkheidsgraden en snelheden om je uitdaging aan te passen, of duik in een reeks verschillende speltypen, waaronder dragraces, heuvelklimmen, eliminatieraces, tijdritten en zelfs standen vol aanpassingen die de spelregels van een nieuw sausje voorzien!
Verbrand rubber op 21 ongelooflijke circuits verspreid over vijf schitterende werelden: lente, zomer, herfst, winter en bijzondere eilanden. Rij tegen vulkanen op, race rond de kronkelende lichamen van reuzenslangen en scheur tussen enorme, kartverpletterende sneeuwballen op enkele van de gekste racecircuits ooit!
Vermorzel je tegenstanders (en hun ego's) met verwoestende fruitmoves met de innovatieve power-upmixer. Verzamel verschillende soorten fruit terwijl je al racend de tanks van de mixer vult en gebruik vervolgens de kracht van je sap om een combo-power-up af te vuren. Laat je een reeks verschillende power-ups los of spaar je al je fruitkrachten tot je unieke mega-sapmove klaar is om je naar die eerste plaats te schieten?
Speel nieuwe onderdelen vrij om je droomvoertuig te ontwerpen, bouwen en verven. Het gaat niet alleen om winnen, maar ook om winnen in stijl. Er wachten meer dan 32.000 mogelijke kartcombinaties op je, zodat je alleen maar even in de garage hoeft te knutselen voor je perfecte voertuig.