In deze otome visuele roman word je op de eerste dag van augustus wakker zonder enige herinnering aan je relaties of je verleden. Een vriendelijke geest genaamd Orion verschijnt, die op de een of andere manier gevangen zit in je bewustzijn.
Met zijn hulp moet je het mysterie ontrafelen van wie je bent en tegelijk je geheugenverlies verbergen voor degenen die schijnbaar het dichtst bij je staan – of je riskeert vergetelheid.