Animal Kart Racer 2
Alles is mogelijk in deze races: riskante inhaalmanoeuvres, schaamteloze crashes en waanzinnige kettingbotsingen. Scheur door diepe kloven, glinsterende diamantgrotten, ijzige poolgebieden en gapende ravijnen. Ontwijk obstakels op volle snelheid, katapulteer je voertuig over sprongen en vuur voorwerpen af op je tegenstanders.