Vermiste ouders. Vergeten herinneringen. Een duister geheim.
Ga op zoek naar de waarheid in twee mysterie-avonturen – volledig opgepoetst voor de Nintendo Switch – in Another Code: Recollection.
Los raadsels op, verzamel aanwijzingen en onderzoek het verleden van Ashley Mizuki Robins om het ware lot van haar ouders te ontrafelen in twee verhalen. In Two Memories zet je koers naar Blood Edward Island en in Journey into Lost Memories pak je het verhaal twee jaar later weer op en ga je op een kampeertrip naar Lake Juliet.
Beleef het eerste hoofdstuk van Ashley's verhaal en draag je voortgang over naar de volledige game. Gebruik de downloadknop op deze pagina om te beginnen.
Kruip in de huid van Ashley en volg je speurdersinstinct, observeer je omgeving en verzamel mogelijke aanwijzingen om het mysterie te ontrafelen.
Gebruik een vreemd draagbaar apparaat dat DAS (Dual ANOTHER System) wordt genoemd, om nuttige informatie te fotograferen terwijl je puzzels oplost of om connecties tussen personen te bekijken.
Nadat de 13-jarige Ashley een brief krijgt van haar vader, van wie ze dacht dat hij dood was, vertrekt ze naar het afgelegen Blood Edward Island om duidelijkheid te krijgen. Zodra ze daar is aangekomen, ontmoet ze een mysterieuze geest met de naam D en ontdekt ze een landhuis dat barst van de ingewikkelde puzzels en mysteries om op te lossen.
Blood Edward Island, een onbewoond eiland met een tragische historie over de familie Edward die hier ooit woonde.
Twee jaar na de gebeurtenissen in Another Code: Two Memories neemt Ashley's kampeerreisje naar Lake Juliet een onverwachte wending wanneer ze flashbacks van haar moeder ervaart. Zijn ze hier al eens geweest?
Ze raakt bevriend met een knul die van huis is weggerend en komt meer te weten over een ongeluk dat ooit bij het meer heeft plaatsgevonden. Leer de locals en andere bezoekers bij het meer kennen om Ashley te helpen bij het achterhalen van de waarheid over het verleden van haar moeder en te ontdekken wat er bij Lake Juliet is gebeurd.
Lake Juliet: een groot meer midden in de natuur. Er waren ooit plannen om bij het meer een vakantieresort uit de grond te stampen, maar de ontwikkeling is stopgezet vanwege een ongeluk dat zich hier vijf jaar geleden heeft voltrokken.