Arsene Lupin - Once A Thief
In dit avonturen-puzzelspel duik je in een boeiende reis die het vroege leven, de liefdes en de misdaden van de iconische gentleman-dief verkent. Dompel jezelf onder in beroemde verhalen en speel als Lupin en zijn onvermoeibare tegenstander Detective Ganimard. Verken unieke perspectieven van legendarische verhalen als The Arrest of Arsene Lupin en Herlock Sholmes Arrives Too Late.
Luister naar Lupin en Leblanc als zij bij de haard een selectie van Lupins meest beroemde verhalen vertellen en ervaar die verhalen vanuit nieuwe perspectieven..
Verken prachtige boekillustraties die tot leven worden gebracht en ontmoet kleurrijke personages uit de verhalen van Lupin, als hij zijn escapades - met een lichte dramatische flair - vertelt.
Bekijk de verhalen vanuit een nieuw perspectief door de rol van Ganimard aan te nemen, waarbij je zoekt naar bewijsmateriaal, verdachten ondervraagt, tijdlijnen opzet en eindjes aan elkaar knoopt om je legendarische tegenstander te achtervolgen en arresteren.