Asterix & Obelix: Slap them All!
Alles gaat mis! In dit horizontale 2D-beat 'em up-spel, volledig met de hand getekend in de traditionele stijl van de stripboeken, reizen onze twee helden de hele wereld over om het op te nemen tegen het Romeinse Rijk.
Vijanden en everzwijnen moeten hun ogen openhouden! Asterix en Obelix zijn terug… en het belooft weer een groots gevecht te worden!
Speel als Asterix en Obelix samen met familie en vrienden (lokale multiplayermodus).
De hoofdstukken in de avonturenmodus zijn gebaseerd op bestaande stripboeken van Asterix en Obelix. Het spel bevat ook een exclusief hoofdstuk dat speciaal voor het spel is gemaakt.