Azur Lane: Crosswave
Verander het tij van de strijd in deze 3D-actie-shooter, rekruteer meer dan 50 scheepsmeisjes uit de populaire mobiele game Azur Lane!
Geniet van 4 spelmodi, waaronder Extreme Battle Mode. Personaliseer uw vloot met verschillende schepen en apparatuur!