Jij bent de hardwerkende A&R (artistiek leider) van de getalenteerde idolen van B-Project. Je neemt 14 jonge leden onder je hoede die allemaal hun eigen persoonlijkheden en problemen hebben. Jij moet ze ondersteunen en laten groeien tot ze bloeien.
Ontdek het ontstaan van de andere idolen, Kitakore, MooNs, THRIVE en KiLLER KiNG. Ontdek hoe ze begonnen en welke moeilijkheden ze tegenkwamen op weg naar succes. Volg het verhaal als ze bij elkaar komen om samen de groep B-Project te worden en te stralen op het vetste podium van Japan.