Duik in een beeldende roman met schitterende animaties. BUSTAFELLOWS bevat hoogwaardig artwork, van personageontwerpen tot de achtergrondomgeving!
Luister naar een complete Japanse stemmencast, waaronder KENN, Yoshimasa Hosoya en meer.
Een 21-jarige freelance journalist die in New Sieg werkt. Ze was getuige van de moord op haar broer toen ze jonger was en werd een reporter om gerechtigheid te dienen. Ze had een mysterieus vermogen waarmee ze zeer korte tijd het verleden in kon springen in de lichamen van anderen, en ze gebruikt het om mensen te helpen en gegevens te verzamelen. Ze is een slimme, vrolijke vrouw met een positieve persoonlijkheid. Hoewel ze een reporter is, is ze niet goed in foto's maken.
Een 27-jarige advocaat. Limbo staat erom bekend zelfs de zwaarste criminelen te verdedigen. Hoewel hij een corrupte advocaat wordt genoemd, is hij uiterst bekwaam, populair in de stad en wordt hij gezien als een held. Hij houdt zich aan de wet naar zijn eigen maatstaven en dient het recht. Limbo is geboren in een zeer rijke familie en is zachtaardig.
Hij is 28 jaar oud. Shu is een zware roker die de kost verdient als huurmoordenaar door andere huurmoordenaars uit te schakelen. Hij is een zeer bedreven in martial arts en gespecialiseerd in schieten op lange afstand. Hij is de beste scherpschutter van de stad en heeft geen ander doel in het leven dan het doden van degenen op de lijst die zijn pleegouders en mentor hebben achtergelaten.
Een 26-jarige plastisch chirurg. Hij is populair in New Sieg, houdt van mooie dingen en beoordeelt voortdurend passerende vrouwen op basis van hun uiterlijk. Hij heeft veel vertrouwen in zijn vaardigheden en gelooft dat mensen herboren kunnen worden door hun uiterlijke kenmerken te veranderen.
Op slechts 25-jarige leeftijd is Mozu het hoofd van de autopsieafdeling en werkt hij samen met de politie. Hij wordt vaak verkeerd begrepen als apathisch en onverschillig tegenover anderen. Zijn manier van denken is meestal vanuit een medisch oogpunt, wat soms voor onverwacht leuke situaties zorgt. Mozu praat tegen lijken en het gerucht gaat dat hij dieren ontleedt als hobby. Hij houdt van motorrijden.
Een 22-jarige cybernerd en computerhacker die beroemd is op het internet wegens hacken, witwassen, stelen, enz. Dankzij zijn vaardigheden en connecties is hij een zelfverklaarde ondergrondse baas.