Ga op een episch actie-avontuur om Avantia te redden van de ondergang. Beast Quest, gebaseerd op populaire fantasyromans, is nu voor het eerst te spelen op de Nintendo Switch en heeft een rijke verhaallijn, sfeervolle locaties en fascinerende uitdagingen.