Beyond a Steel Sky
Gemaakt door Charles Cecil (maker van de serie Broken Sword), en tot in de puntjes afgewerkt onder de artistieke leiding van Dave Gibbons (legendarische tekenaar van Watchmen): Beyond a Steel Sky is niks meer en niks minder dan het lang verwachte vervolg op de grote cult-klassieker Beneath a Steel Sky.
U kruipt in de huid van Robert Foster ... en als er tijdens een gewelddadige aanval een kind wordt gekidnapt, belooft u om het gezond en wel terug te brengen. Maar om het onderzoek uit te voeren moet u uw gemeenschap midden in een dorre woestijn verlaten, en u begeven naar Union City, een van de laatste megasteden van een wereld die in vuur en vlam staat en wordt geteisterd door moorddadige oorlogen en een politieke crisis.
Beyond a Steel Sky is een knappe mix van tragedie, humor en cyberpunk en neemt u mee binnen een vertellende architectuur vol met spannende raadsels die leven en energie geven aan een dynamische wereld die evolueert en reageert naar gelang uw acties.