Bibi & Tina at the horse farm
Rij als Bibi of Tina op Amadeus, Sabrina en acht andere paarden. Verken te paard het uitgestrekte terrein rondom Martinshof en kasteel Falkenstein. Of je nu loopt, draaft, galoppeert of springt, laat zien wat je kunt in gevarieerde paardenraces met verschillende lengtes en moeilijkheidsgraden! Wilde avonturen wachten op je!