Big Buck Hunter Arcade
De beste arcadejagersgame ter wereld is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch. Big Buck Hunter brengt de arcade-ervaring naar je huiskamer met deze snelle arcadeshooter! De geheel nieuwe besturing en manieren om te richten zorgen ervoor dat je deze game absoluut wilt spelen.