Pound-for-pound boksen voor iedereen
Ben je klaar om een bokskampioen te worden? Stap in de ring en laat je boksvaardigheden zien in een knallende arcade-ervaring. Vecht als een van de 20 iconische personages uit de Creed- en Rocky-films. Neem het op tegen tegenstanders van wereldklasse op tal van spannende locaties of daag familie en vrienden uit voor een intens 1-tegen-1-potje.
Big Rumble Boxing: Creed Champions is ontwikkeld door het team dat Creed: Rise to Glory naar VR-platforms heeft gebracht en is de tweede samenwerking tussen Survios en MGM Studios Inc., waarmee het meeslepende en intense boksen uit het Creed-universum voor de eerste keer naar consoles wordt gebracht.