BioShock 2 Remastered
Bekijk Rapture door de ogen van Subject Delta, een angstaanjagend Big Daddy-prototype, die op een missie van leven of dood gaat om zijn vermiste Little Sister te redden. Er zijn acht jaar verstreken sinds de gebeurtenissen van de eerste BioShock en de inwoners van Rapture hebben zich verenigd in een collectivistische sekte. Gebruik nog meer Plasmid-typen, neem het op tegen veel nieuwe vijanden en waag je buiten de art-decoarchitectuur van Rapture om de oceaanbodem te verkennen, terwijl je wordt opgejaagd door een nieuwe generatie uiterst krachtige predators: Big Sisters.