Blasphemous 2
Ontwaakt in een vreemd nieuw land, en verdreven uit zijn laatste rustplaats, wordt The Penitent One teruggeduwd in de eindeloze cyclus van leven, dood en wederopstanding, met geen andere keuze dan deze gevaarlijke nieuwe wereld te verkennen en zijn lang vergeten geheimen te ontdekken.
Het tweede geschrift in de Blasphemous-serie voorspelt de terugkeer van The Penitent One, met een verhaal dat verder gaat vanaf de gratis Wounds of Eventide-update voor de originele game, waar The Heart in the sky de terugkeer van The Miracle aankondigde en de geboorte van een nieuw wonderkind voorspelde.
Hordes groteske vijanden staan je in de weg, wachtend op het definitieve oordeel door de meedogenloze hand van de Penitent One, met gigantische bazen die ook op de loer liggen in de duisternis, wachtend op hun kans om je terug te brengen naar het graf waar je vandaan kwam.
Het zal niet gemakkelijk zijn om ze neer te halen, maar met Blasphemous 2 die meer kansen biedt om je vaardigheden aan te passen en te verbeteren, samen met verschillende nieuwe unieke wapens om met rechtschapen ijver en oneindige woede te hanteren, is de overwinning misschien wel binnen handbereik.