Op jullie plaatsen, maak je klaar om te racen met Blaze en zijn monsterwielen!
Van de kleurrijke straten van Axle City tot de coole Monster Dome stuntbaan, de wereld van Blaze is klaar om verkend te worden! Dus doe je riem om en bestuur Blaze, Pickle, Darington, Zeg, Starla, Stripes… en zelfs Crusher! Het is tijd om razendsnel te racen en voor het kampioenschap te gaan of om het tegen elkaar op te nemen met maximaal 4 spelers in split-screen modus!