Borderlands 3 Ultimate Edition
Knal je door diverse werelden als één van de vier Vault Hunters — de ultieme schatzoekende badasses uit de Borderlands, ieder met uitgebreide skills, eigenschappen en personalisatiemogelijkheden. Speel alleen of samen met een vriend in two-player online co-op en neem het op tegen dodelijke vijanden, scoor heel veel buit en red je thuis van de meest meedogenloze cult leiders in het sterrenstelsel.
Word één van de vier buitengewone Vault Hunters, elk met hun unieke eigenschappen, speelstijl, skills en heel veel personalisatie-opties.
Met triljoenen wapens en gadgets is ieder gevecht een mogelijkheid om nieuwe uitrusting te scoren. Vuurwapens met zelfaangedreven kogelschild? Check. Wapens met benen, die vijanden achterna zitten en beledigende kreten naar ze roepen? Jazeker, die zijn er ook.
Ontdek nieuwe werelden buiten Pandora, elk met hun unieke omgevingen om te ontdekken en vijanden om te vernietigen. Scheur door vijandelijke woestijnen, vecht je een weg door oorlog verscheurde steden, navigeer door dodelijke moerassen en meer!
Speel met een vriend in online co-op, ongeacht je niveau of voortgang. Versla vijanden en behaal uitdagingen als team, maar pak de beloningen voor jezelf — niemand wil buit missen.