BELANGRIJKSTE EIGENSCHAPPEN
Inclusief 8 pakketten met extra content, meer dan 130 voertuigen, nieuwe gebieden die je kunt verkennen, zoals Big Surf Island en honderden online uitdagingen: geniet van ronkende stunts en ongecontroleerde verwoesting in een van de grootste arcade racers. Volledig geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch in 60 FPS, inclusief veeg-en-trek-kaartbediening voor eenvoudige navigatie. Burnout Paradise Remastered is de ultieme racebaan voor vrienden of onderwerg.
Burnout Paradise Remastered bevat het volledige originele spel en 8 DLC-hoofdpakketten, inclusief Big Surf Island, Burnout Bikes en het Cops and Robbers-pakket. Met nieuwe locaties, uitdagingen en meer dan 130 voertuigen die je kunt verkennen, variërend van hot rods tot vintage klassiekers, ben je klaar om te racen en klaar om te slopen!