CONTRA is terug! Twee jaar na het einde van de Alien Wars komt de Damned City tevoorschijn uit het laatste slagveld. Uit de chaos komt een groep schurken tevoorschijn.
Met gevechten boordevol actie, aanpasbare uitrustingen, enorme bazen en explosieve actie voor meerdere spelers.